14 Eylül, 2012

Erkeklerden Kızlara - Tavsiye-Bölüm 2


Genel istatistiklere baktığımda genellikle en çok tavsiye köşesinin tıklama aldığını gördüm ve bununla ilgili ne eklesem diye düşünürken bir sitede gülünç bir tavsiye listesi buldum sizinle paylaşıyım dedim. Her insan farklıdır diye bir söz var bizi farklı kılan kendimiz olmamız burdakilere kulak asmayın kendiniz olun, ben güldüm sizde gülün diye paylaşıyorum :)

1. Alkış vaadlerine aldanıp teklif eden taraf olmayın.

2. Size teklif edildiğinde aklınızdaki cevap evet bile olsa pazarlığa hayırla başlayın.
Belkiyle devam edin. Fakat naz yapıcam derken de b.kunu çıkarmayın.

3. İletişim sırasında eski sevgilinizden bahsetmeyin.

4. O aramıyorsa aramayın.

5. Kapris yapacağınız konuları özenle seçin, herşeye kaprisi herkes kaldıramaz.

6. Bu da yedekte dursun mantığıyla oyaladığınız kurbanlarınızı fazla ihmal etmeyin.

7. Bu tavsiyeleri duyan hemcinslerim beni öldürürse arkamdan bir fatiha okuyun.

8. Partnerinizin en az bir alandan sizden üstün olmasına izin verin.

9. Bir arkadaşda değinmiş yemek yapmayı öğrenin ve unutmayın kek yemek değildir.

10. Ara sıra küfredebilirsiniz ama çok abartmayın. Erkekler o muhabbeti kendi 
aralarında zaten yapıyor. Sizle de farklı bişey olsun.

11. Unutmayın zor elde edilen şey değerlidir. Size ne kadar yatırım yaparsa o kadar zor vazgeçer.

12. Seni doğal halinle seviyorum yalanına inanıp paçoz paçoz dolaşmayın. Her zaman bakımlı olun.

13. Göz makyajı en can alıcı silahınız. Bunu iyi kullanın.

14. Kaşlarınızı alırken nerede duracağınızı bilin. Kaşsız bir kız tek kaş bir kız kadar itici oluyor. Hayır beceremiyorsanız birine yaptırın. Kökü bende rahatlığından vazgeçin.

15. "Bu sana çok yakışmış" yorumuna inanmayın. Erkekler çoğu zaman aksini söyleyecek cesarete sahip değildir.

16. Güzel olduğunuzu düşünmeniz sizi güzel yapmaz. Yolda yürüken kaç kişi yiyecek gibi bakıyor siz onu sayın. Ama yedirmeyin.

17. Partnerinizi güzel kız arkadaşlarınızla tanıştırmayın. Çirkinler serbest. Erkek bu meyleder. Siz de kıskanırsınız. Gerginliğe gerek yok.

18. En yakın kız arkadaşınızın sevgilinizle ilgili kötü sözlerine kulak asmayın. He deyin geçin. Kesin kıskanıyordur. Alışması için zaman tanıyın. Her ayrıntıyı anlatıp kızı çatlatmayın. Ama asla kalbini kırmayın. İlişki bitince sizi o teselli edecek.

19. Sevgilinizin erkek arkadaşlarını sevmeye çalışmayın. Neden bilmiyorum ama olmuyor. Onların yanındayken sıkıldığınızı belli etmeyin yeter. Ara sıra onlarla buluşmasına izin verin. Ve kesinlikle gözünüz arkada kalmasın. Dışarda kalabalık bir grupla takılan bir erkeğin aldatma ihtimali sıfıra yakındır. Bu konuda bana güvenebilirsiniz. Çok iyi biliyorum. Ampirik bilgi kendi imalatımızdır.

20. Sevgilinizin ailesinden biri ile tanışmak için ısrar etmeyin. Bu erkek açısından ilişkide önemli bir paradigma değişimidir. Korkutmayın çocuğu. Ha hiç yanaşmıyosa da anlayın ki ciddi düşünmüyor.

21. Paraşütünüzü takın. Sona hazırlıklı olun. İltifatlarla hediyelerle günde elli kez aramalarla ayaklarınız yerden kesilecek ve bulutların üzerinde dolaşmaya başlıyacaksınız.
Ancak unutmayın bu yüzyılın aşkları kısa yaşıyor. İlişki bittiğinde bulutların üzerinden düşeceğinizi aklınızda tutun ve paraşütünüzü takın.

22. Sevgiliniz daha sık "bana güven" demeye başladıysa bilin ki aldatılıyosunuz.

23. Ona duyduğunuz güven eksikliğinin özgüven eksiklğinden kaynaklandığı palavradır. En taş hatunlar bile aldatılır. Bunun özgüvenle ne alakası var.

24. Aldatıldığınızı düşünüyorsanız bunu belli etmeyin. Hatta daha serbest bi faza geçin. Şöyle bir gevşesin saf. Açık vermeye başlasın. Sonra tepesine çökersiniz.

25. Bir kere aldatılıp ilişkiyi bitirmediyseniz erkek bunu açık çek olarak görür. Kesinlikle ikincisi üçüncüsü olur. Ha bana uyar diyorsanız da, ben riski söyleyeyim. Siz ona göre 
daha bir iyi korunun.

26. Asla ama asla sevgilinize kocacım demeyin. Bunu sizden o istese bile. Bu kadar net söylüyorum. Dün şahit oldum böle bir olaya. Kusmadım ama hala midem bulanıyor. Neydi o öyle. Konsomatrisler gibi.

27. İllaki bize özel birşey olsun diye fazla kasmayın. Yaratıcılık saçmalamak değildir.
Canım bebeem kuzum itim ne geliyosa ilk aklınıza onu kullanın gitsin.

28. Kız adama "ayı yogişim" diyor bin kişinin içinde. Yazıktır. O da az çok karizma sahibi bir adam. Yıkmayın dünyasını.

ALINTI.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder