20 Eylül, 2012

Birşeyim ol istedim sadece.

Birşeyim ol istedim sadece. Çay içtiğim bardağım, yüzümü sildiğim havlum, her gün baktığım aynam. Ne bileyim alışkanlığım ol mesela. Hiç geçme, büyüsem bile gitme. 
Ama şimdi bakıyorum. Ben ne istiyorum diye soruyorum. Cevaplarım çok net. Ama bir bakıyorum, istediklerimin arasında sen yoksun. Senin mesaj atman yok, karşıma çıkman yok. Başkasının olmasın o, aman beni unutmasın, hayır geri dönücek, dönmeli. Yok. Anladın mı. 
İnşallah başkasıyla mutlu ol diyecek kadar da bitirmedim seni içimde. Ama yokluğundada bakımını üstlendiğim özlem duygusunu artık rafa kaldırdım ve tozlanalı aylar oluyor. Sen gelme, gelmemeyede devam et. O duygu artık tamamen yok olana kadarda dönme. Özlem yavaş yavaş terkederken bu bedeni, sen gelip herşeyi mahvetme. 
Her zaman yanımda ol istiyordum, ki yanımdaydın. Ayrıldık. Baktım hala yanımdasın. Ben sana dokunabiliyorum hala. Her gece seninle uyuyorum, seninle uyanıyorum. Yolda bilmem kaç kişiyi sana benzetiyorum. 
Hediyeler alıyorsun artık bana, güzel sözler söylüyorsun, huzur veriyorsun,çoğu zaman mutlu ediyorsun, durduk yere güldürüyorsun. 
Bu anlattıklarım sen değilsin. Sen sadece hayatımdaki her erkeğin zaman zaman kişiliğine bürünüyorsun. Sıradansın anladın mı. Meğer başından beri böyleymişsin de farkında değilmişim. Tepeme çıkmanı nasıl büyük bir iş olarak görüp birşey zannetmişim bilmiyorum ama pişman değilim. İyiki girmişsin hayatıma. Sen olmasan sıradanlık nedir bilemezdim değil mi. 
Sen olmasan; ufacık bir hoşlantının aşk zannedilip senelerini verecek kadar göz boyayacağını bilemezdim.
Bunları öğrettiğin içinde teşekkür ederim. Var olduğun içinde, şu an içimde var olmadığın içinde. Çoktan gitmeliydin bu kalp sana dar geliyordu ama farkında değildin. Biraz geç olsada yapman gerekeni yaptın ve sonunda gittin. Gidebildin. 
Birşeyim ol istedim sadece diyorum ya. Şu anda hiç birşeysin. Bu kadar beklemezdim gözümden düşmeni ama, bence hakettiğin yerdesin.

                                                        Bayan Sobe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder