01 Kasım, 2013

Sıcak Ayaz

Uzun zamandır elime kitap almamıştım. Alsam da okumadığım bir gerçek. Ya da hiç bir kitap beni kendine çekmedi diyelim. Ama şu son zamanlarda bütçemin yarısını sadece kitaplara adadığım doğrudur. Romanlar beni sıkıyor. İster gerilim olsun ister aşk. Bir yerde heyecanı kaçırdıysam veya bir saçmalık gördüysem o kitap benim için o an bitiyor. İstiyorum ki sanki internette gördüğüm kısa yazıları okur gibi okuyabileyim,istiyorum ki sanki bir blogta geziyormuşum gibi hissedeyim. İşte bu isteklerimi karşılayan kitapların varlığını yeni farkettim ve gittiğim her yerde çantamda bir kitap bulundurmaya başladım. 

İlk kitabımdan çok memnun kaldım. Okurken her cümlesini bir kenara not alasım geldi. Bende altını çizerek okudum. İlk defa bir kitabın altını çizerek okudum. Almak için çok uğraştım. İsteyen arkadaşlarıma vermeye kıyamadım. Hediye edemedim. Yıllar sonra elime aldığımda bakış açım değişmiş bile olsa,o altını çizdiğim satırlardaki her duygu beni bana hatırlatacak. Beni bana anlatan,kendimi içinde bulabildiğim,okunmasını şiddetle tavsiye ettiğim ilk kitap. 

Sıcak Ayaz/Serkan Özel
http://www.dr.com.tr/kitap/sicak-ayaz/serkan-ozel/edebiyat/roman/turkiye-roman/urunno=0000000551059

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder